Zona St. Pere Màrtir (Esplugues)

Zona de cruising provincia Barcelona.
stranger
Mensajes: 718
Registrado: Lun, 20 Ene 2020, 15:42

Re: Zona St. Pere Màrtir (Esplugues)

Mensaje por stranger »

Demà al matí, cap a les 10, passaré per la zona de st Pere Màrtir a cremar els excessos de les festes.
Imagen
stranger
Mensajes: 718
Registrado: Lun, 20 Ene 2020, 15:42

Re: Zona St. Pere Màrtir (Esplugues)

Mensaje por stranger »

LA TÀCTICA DE FER PIPI

El dissabte passat vaig anar a aquesta zona de cruising als peus de Sant Pere Màrtir. Eren dos quarts de quatre i no creia que fós molt bona hora per trobar a ningú i efectivament, després de fer una primera ullada, vaig constatar que encara era massa aviat. Tot i així, en el marge de la zona, hi vaig veure un home d'uns seixanta-cinc anys que recollia espàrrecs, me'l vaig mirar i remirar per veure si em donava alguna pista, però el senyor estava concentrat en la seva tasca i no va fer cap senyal que pogués interpretar.

En aquests casos només hi ha una solució possible, la tàctica de fer pipi.

L'home caminava entre els matolls i jo vaig situar-me en un caminet a uns deu metres del seu pas. Quan de reüll el vaig veure aparèixer, vaig treure'm la cigala per fer pipí, esperant que en algun moment aixaqués el cap i se n'adonés de la meva presència, pensant que m'havia sorprès. La gràcia està en mirar cap a un altre cantó perquè sembli un accident, un sisè sentit et diu si l'home et mira i com està reaccionant.

Només hi ha dues possibilitats, o bé l'home abaixa el cap i se'n va, o bé es queda per la zona i va fent miradetes.

En el cas que ens ocupa, l'home va recular i va tornar a desaparèixer entre els matolls, però jo vaig insistir una estona més amb la tita fora i la mirada perduda, llavors vaig notar que l'home tornava, que em mirava descaradament i vaig aprofitar per començar a sacsejar-me la polla; primer per fer caure les últimes gotes de pipí i tot seguit, per fer créixer el meu penis, motivar l'espectador i deixar clares les meves intencions.

De sobte, vaig sentir que l'home deia alguna cosa, vaig girar el cap i el vaig veure somriure, jo, fent-me el sorprès, li vaig tornar el somriure tímidament i aparentment avergonyit, li vaig demanar disculpes, mentres anava cordant-me la bragueta.

"Qué vaya herramienta te gastas" va repetir acostant-se a mi.

Llavors, veient que la cosa anava ben encaminada, li vaig preguntar si li agradava, mentres la tornava a treure perquè la pogués contemplar de més aprop.

L'home va acabar masturbant-me i mamant-me la polla una bona estona, finalment va trobat un bon espàrrec on amorrar-se.

L'estratègia de fer pipí va tornar a funcionar.
Imagen
stranger
Mensajes: 718
Registrado: Lun, 20 Ene 2020, 15:42

Re: Zona St. Pere Màrtir (Esplugues)

Mensaje por stranger »

Algun maduret de +60 s'apunta d'aquí una estona, sobre les 16:15h.
Imagen
18cm
Mensajes: 636
Registrado: Mar, 19 Jul 2016, 18:31

Re: Zona St. Pere Màrtir (Esplugues)

Mensaje por 18cm »

Et valen de 43?
stranger
Mensajes: 718
Registrado: Lun, 20 Ene 2020, 15:42

Re: Zona St. Pere Màrtir (Esplugues)

Mensaje por stranger »

18cm escribió: Vie, 26 Abr 2024, 15:31Et valen de 43?
No ho sé, hauries de ser més baixet que jo, més primet que jo i més passiu que actiu 😉
Imagen
stranger
Mensajes: 718
Registrado: Lun, 20 Ene 2020, 15:42

Re: Zona St. Pere Màrtir (Esplugues)

Mensaje por stranger »

Fa un parell de dies que veig un noi caminant per la muntanya, no ho fa dins del perímetre de la zona de cruising, així que tenia els meus dubtes. El dimarts vaig pensar que estava fent un treball sobre la flora de la zona, però ahir dimecres el vaig tornar a veure, vaig passar a certa distància i mig amagat darrera d'un arbre, vaig aturar-me a observar-lo. El tio m'estava seguint amb la mirada i sabia perfectament on em trobava, així que vaig tocar-me una mica el paquet, encuriosit per saber quina seria la seva reacció. Vaig veure que es desplaçava a l'esquerra i amb un gest subtil, també s'agafava l'entrecuix. 😛

Llàstima que tenia pressa i vaig haver de marxar,
Imagen
Responder

Volver a “Barcelona”