Doncs crec que el problema no ha estat l'hora, més aviat ha estat que la gent ja ha tornat de vacances, i al ser cap de setmana, hi havia moltes famílies per la zona.wlo43 escribió: Dom, 14 Sep 2025, 14:49 stranger que tinguis sort.Encara que les 11 del mati no es la millor hora
D'individus buscant tema també n'hi havia, pocs, però tots buscaven. Jo no he acabat de fer "match" amb ningú, a part que m'he ratllat una mica quan han començat a arribar una espècie de grup excursionista a la platja, en plan invasió. Els primers a arribar no es tallaven mirant els pocs paios que estàvem en boles per la sorra i mentre esperaven que els altres arribessin, un assenyalava a prop d'on jo estava per suggerir de quedar-se tots allí. Tots! De sobte per l'espigó han aparegut una cinquantena d'excursionistes, alguns fins i tot amb pals de marxa nòrdica, semblava un exèrcit de jocs de trons. M'he imaginat a tots ells vestits a pocs metres de mi i jo tot sol despulladet i he preferit tapar-me i fugir d'allí abans que es donés aquesta situació tan incòmode. Quan marxava i me'ls anava creuant de cara, he començat a adonar-me'n que només hi havia homes i que alguns em miraven molt fixament, de fet amb un de barba canosa, tots eren madurets, ens hem aguantat la mirada força estona. He sentit parlar algun i m'ha semblat que eren catalans, però catalans d'aquells de la plana de Vic. He intentat llegir la samarreta corporativa que portaven, però no ho he aconseguit. Al final quan ja estava a l'espigó, he pensat que potser era algun grup de gais que es dedica a fer excursions els caps de setmana, quan he girat el cap per observar-los per última vegada, he vist que ja començaven a despilotar-se per entrar al mar. 50 madurets en pilotes i jo marxant d'allí, sóc més burro!
He pensat que potser algun d'ells visita aquesta web i per això han anat a la platja de cal francès (Filipines). Potser ens podria explicar de que va això, sembla força interessant.