Como va el tema?

Zona de cruising provincia Barcelona.
Avatar de Usuario
petroriano2006
Mensajes: 198
Registrado: Mié, 12 Ago 2015, 01:04
Ubicación: Martorell

Re: Como va el tema?

Mensaje por petroriano2006 »

Afegir un detall, si aneu a una zona de cruising i no sortiu del cotxe, tampoc espereu que vinguin a trucar-vos a la finestreta.
Entenc que la primera vegada de tall sortir del cotxe però tenir en compte que si hi ha tios en una zona de cruising, està buscant el mateix que tu... i no són precisament bolets a les 10 de la nit.
Telegram @petroriano2006
stranger
Mensajes: 719
Registrado: Lun, 20 Ene 2020, 15:42

.

Mensaje por stranger »

.
Última edición por stranger el Dom, 09 Abr 2023, 09:53, editado 1 vez en total.
Imagen
Althor
Mensajes: 50
Registrado: Mar, 17 Ago 2021, 15:06

Re: Como va el tema?

Mensaje por Althor »

stranger escribió:
petroriano2006 escribió:Afegir un detall, si aneu a una zona de cruising i no sortiu del cotxe, tampoc espereu que vinguin a trucar-vos a la finestreta.
Entenc que la primera vegada de tall sortir del cotxe però tenir en compte que si hi ha tios en una zona de cruising, està buscant el mateix que tu... i no són precisament bolets a les 10 de la nit.
A mi m'han vingut a la finestra del cotxe amb la polla a la ma en el parking de la platja de viladecans hahaha
Vindria a ser la versió cruising d'un Glovo, hehe.
BANESTE
Mensajes: 69
Registrado: Mar, 28 Sep 2021, 23:03

Re: Como va el tema?

Mensaje por BANESTE »

Yo suelo ir por la zona del cementerio por el mirador de Montjuic y la verdad es que todo el que se adentra por esos caminos vienen a lo mismo solo hace falta que los dos congeniamos y es lo típico unas miradas, te tocas tus partes y decidirse.
marto32pas
Mensajes: 1
Registrado: Mar, 31 Ago 2021, 22:41

Re: Como va el tema?

Mensaje por marto32pas »

Jo fa temps que tinc ganes de provar-ho perquè em dóna molt de morbo, però encara no m'he atrevit. Una vegada vaig arribar a anar al cruising de Castellbisbal però un cop ja havia aparcat em vaig posar nerviós i vaig marxar...
Crec que una de les coses que em tira enrere és trobar a algú que em conegui... o trobar-me a algú violent...
No ho sé, segur que algun dia m'hi llenço i ho provo, i llegint-vos en aquest fil em sento més tranquil perquè no sóc l'únic que està nerviós en aquestes situacions.
Althor
Mensajes: 50
Registrado: Mar, 17 Ago 2021, 15:06

Re: Como va el tema?

Mensaje por Althor »

marto32pas escribió:Jo fa temps que tinc ganes de provar-ho perquè em dóna molt de morbo, però encara no m'he atrevit. Una vegada vaig arribar a anar al cruising de Castellbisbal però un cop ja havia aparcat em vaig posar nerviós i vaig marxar...
Crec que una de les coses que em tira enrere és trobar a algú que em conegui... o trobar-me a algú violent...
No ho sé, segur que algun dia m'hi llenço i ho provo, i llegint-vos en aquest fil em sento més tranquil perquè no sóc l'únic que està nerviós en aquestes situacions.
Aquesta és l'actitud, hehe. Jo la veritat és que mai m'he trobat cap situació xunga, tot sempre bones experiències, més enllà de si hi ha hagut tema o no has trobat ningú amb qui ens moléssim. Potser he tingut molta sort, però probablement és que la majoria de gent no és xunga i al que va és a passar una bona estona, sense mal rotllos...
Althor
Mensajes: 50
Registrado: Mar, 17 Ago 2021, 15:06

Re: Como va el tema?

Mensaje por Althor »

marto32pas escribió:Jo fa temps que tinc ganes de provar-ho perquè em dóna molt de morbo, però encara no m'he atrevit. Una vegada vaig arribar a anar al cruising de Castellbisbal però un cop ja havia aparcat em vaig posar nerviós i vaig marxar...
Crec que una de les coses que em tira enrere és trobar a algú que em conegui... o trobar-me a algú violent...
No ho sé, segur que algun dia m'hi llenço i ho provo, i llegint-vos en aquest fil em sento més tranquil perquè no sóc l'únic que està nerviós en aquestes situacions.
Aquesta és l'actitud, hehe. Jo la veritat és que mai m'he trobat cap situació xunga, tot sempre bones experiències, més enllà de si hi ha hagut tema o no has trobat ningú amb qui ens moléssim. Potser he tingut molta sort, però probablement és que la majoria de gent no és xunga i al que va és a passar una bona estona, sense mal rotllos...
Melos
Mensajes: 3
Registrado: Mar, 07 Jun 2022, 22:07

Re: Como va el tema?

Mensaje por Melos »

petroriano2006 escribió: Mar, 07 Dic 2021, 12:29
stranger escribió:
raulzipob escribió:Hola, cuando estáis en una zona de cruising... que hacéis? Como empieza todo?

He ido varias veces y aunque he visto a gente y he llegado a cruzar 2 palabras... no se como pasar de ahí. Que decís? Que haceis?

Me da miedo cagarla jaja

A ver si alguien me ayuda y la próxima vez que vaya ya me da sus frutos jaja

Jo vaig passar un any anant a zones de cruising sense fer res i actualment ho trobo la cosa més senzilla del món, encara que sempre hi ha una mica de nervis.

El que faig jo es passejar-me per la zona i si hi ha algú que m'agradi, me'l quedo mirant, si veig que em mira i no aparta la mirada, em toco el paquet per deixar-li clar que vull tema, a vegades fins i tot me la trec (a mi és una cosa que m'excita molt quan m'ho fan). SI ja estic en un lloc discret espero que l'altre vingui, si no, vaig caminant fent que l'altre em segueixi, esperant i observant-lo. Quan l'altre ja està al teu costat, no cal dir massa però un: Hola, que tal? que t'agrada? vens sovint per aqui? mentres li toques el paquet, ajuda a trencar el gel i a relaxar la situació. Pensa que l'altre també està nerviós i que moltes vegades tots diem bajanades en situacions com aquestes.

A vegades encara és més fàcil; si després d'aquestes 2 paraules li preguntes si vol fer alguna cosa, tot és més ràpid i directe.
Pues mejor explicado, imposible, se nota que stranger es todo un experto en el cruising!

Si que sap si
Elosbmx
Mensajes: 115
Registrado: Dom, 23 Mar 2014, 01:02

Re: Como va el tema?

Mensaje por Elosbmx »

me gustaria hacer el primer pajote a otro hombre
Responder

Volver a “Barcelona”