Esta tarde Remolar Filipines busco miron
Esta tarde Remolar Filipines busco miron
Esta tarde, sobre las 18h quiero ir al Remolar Filipines, playa nudista, algun morboso miron quiere que me masturbe delante suyo?
Yo 40a
telegram @arcadearcade
mail arcadearcade@outlook.es
Yo 40a
telegram @arcadearcade
mail arcadearcade@outlook.es
Re: Esta tarde Remolar Filipines busco miron
en verano voy poco porque hasta entrada la noche hay que pagar parking..
Alguien va esta tarde rollo 19h a la nudista del Prat?
-
Ahora por la noche hay alguien allí? Después de haber llovido y eso.?
Merece la pena?
O Mar bella es mejor
Merece la pena?
O Mar bella es mejor
En un rato quiero ir a la nudista del prat, alguien se anima? En qué parte mjor ponerse para... Jaja. Voy cargadito y con ganas. Dejad Telegram y vemos;)
Jo només hi he anat tres o quatre vegades, mai he fet res, però m'han explicat que la gent es posa entre els dos espigons que hi ha. Si no et fa res caminar una mica més cap al sud, pots arribar als dos espigons següents, de la riera de st Climent, just després dels espigons trobaràs la platja de ca'l francès, allí ja es respira un altre ambient i veuràs tios entrant a les dunes de derrera buscant tema, o ja cap al tard a la mateixa platja.
Gracias, pero sin coche y solo andando veo q está muy lejos. Hoy al final fui a esa pero caminando desde la mutra, y no compensa. Así q iré al Prat aunq m gustaría ir con alguien porque no la conozco y porque siempre está bien no ir solostranger escribió: ↑Sab, 03 Ago 2024, 16:43Jo només hi he anat tres o quatre vegades, mai he fet res, però m'han explicat que la gent es posa entre els dos espigons que hi ha. Si no et fa res caminar una mica més cap al sud, pots arribar als dos espigons següents, de la riera de st Climent, just després dels espigons trobaràs la platja de ca'l francès, allí ja es respira un altre ambient i veuràs tios entrant a les dunes de derrera buscant tema, o ja cap al tard a la mateixa platja.
Tingues en compte que la platja naturista del prat no està situada on indica Google maps, fa uns anys la van traslladar a l'extrem oest de la platja del Prat.
Per cert, algú sap com va acabar la disputa entre l'ajuntament del Prat i AENA, i l'amenaça d'aquest últim de no deixar aparcar a l'aparcament de la platja?
Per anar a la platja de ca'l francès (on hi ha més ambient gay) amb transport públic, es pot agafar el bus gratuït VB4 des del centre de Viladecans, si quan arriba al pàrquing de terra de la Murtra no baixeu del bus i espereu que comenci el trajecte de tornada, a la segona parada us deixa a la rotonda del camí de la pineda, que et porta directament a la platja "nudista".