.

Zona de cruising provincia Barcelona.
Responder
stranger

.

Mensaje por stranger »

.
Última edición por stranger el Dom, 09 Abr 2023, 16:07, editado 1 vez en total.
stranger

.

Mensaje por stranger »

.
Última edición por stranger el Dom, 09 Abr 2023, 16:07, editado 1 vez en total.
stranger

.

Mensaje por stranger »

.
Última edición por stranger el Dom, 09 Abr 2023, 16:06, editado 1 vez en total.
eyaculadorprecoz

Re: Amors platònics

Mensaje por eyaculadorprecoz »

stranger escribió:Un tema tonto per riure una mica però que a la vegada ens pot ajudar a veure els gustos de la gent d'aquí.

QUIN FAMÓS US POSA A CENT!?

Doncs això, quin polític, cantant, periodista, actor, ... internacional o local us farieu? o potser el voldrieu per una relació amorosa de llarga durada. Heu buscat a google a veure si era gay?, o directament heu cercat una foto seva despullat?, us masturbeu pensant amb ell?.

Amb els famosos internacionals és més complicat però els locals qui sap, potser algú l'ha vist en alguna sauna o lloc de cruising i en privat t'ho poden comentar, potser hi ha algú que el coneix, potser és usuari del fòrum i contacta amb tu directament, a grindr jo n'he trobat uns quants!

Doncs això, fantasies platòniques

Jo en tinc tres que després us comento, segur que us en riureu hahaha
A mi em dóna molt de morbo el Mago Pop. No és que sigui un amor platònic però sí que és cert que el trobo molt mono. I suposo que al final tot és un personatge però la seva manera de ser també em posa molt, amb aquell punt trapella però tendre a la vegada.
No he mirat res sobre ell a internet, la veritat, és que no em preocupa si és gay o no, total, tampoc crec que arribés mai a coincidir amb ell (més allà d'estar jo d'espectador en algun espectacle seu)
stranger

.

Mensaje por stranger »

.
Responder

Volver a “Barcelona”