Hola,
El viernes tengo el día libre. Ara solete.
Quiero ir a una playa nudista para ver salseo entre mediodía y tarde. Soy muy voyeur.
Qué me recomendais:
- playa chernobyl de las 3 chimeneas
- Playa de la Pineda en la zona de Filipines del aeropuerto.
- playa de l'home mort en Sitges
Es para ver tios montandoselo en publico, tal cual.
Grasiaaaaas
Dia libre - qué es mejor, necesito info playas nudistas
Re: Dia libre - qué es mejor, necesito info playas nudistas
yo te recomendaria la Pineda en zona Filipines y la de Sitges...las tres chimeneas ultimamete a bajado mucho el nivel de los que van por alla
Quiero ir al mediodia O tarde a ver qué hay. Cual es mejor al mediodia?
Ami me encantaría ir ala playa
Jo mai he anat a la platja de l'home mort (ni a la caleta del costat, que és on els tios van més a sac), però sense cap mena de dubte hi haurà més moviment que a la platja de les Filipines, què és una zona que m'agrada molt i he anat varies vegades però no crec que siguin comparables.AntonioP escribió: Mié, 14 May 2025, 19:54 Quiero ir al mediodia O tarde a ver qué hay. Cual es mejor al mediodia?
Però a qualsevol hora? O més al capvespre? Es que només estic lliure demà migdia i fins mitjà tardastranger escribió: Mié, 14 May 2025, 21:33Jo mai he anat a la platja de l'home mort (ni a la caleta del costat, que és on els tios van més a sac), però sense cap mena de dubte hi haurà més moviment que a la platja de les Filipines, què és una zona que m'agrada molt i he anat varies vegades però no crec que siguin comparables.AntonioP escribió: Mié, 14 May 2025, 19:54 Quiero ir al mediodia O tarde a ver qué hay. Cual es mejor al mediodia?
Jo crec que és molt bona hora. Tindrås el bosc d'accés a la platja (darrera les vies del tren), la platja de l'home mort i la caleta del costat (on t'hauràs de mullar per accedir-hi), plenes de turistes amb ganes de gresca,.AntonioP escribió: Jue, 15 May 2025, 14:38Però a qualsevol hora? O més al capvespre? Es que només estic lliure demà migdia i fins mitjà tardastranger escribió: Mié, 14 May 2025, 21:33Jo mai he anat a la platja de l'home mort (ni a la caleta del costat, que és on els tios van més a sac), però sense cap mena de dubte hi haurà més moviment que a la platja de les Filipines, què és una zona que m'agrada molt i he anat varies vegades però no crec que siguin comparables.AntonioP escribió: Mié, 14 May 2025, 19:54 Quiero ir al mediodia O tarde a ver qué hay. Cual es mejor al mediodia?
Ja ens explicaràs.