Tealb escribió: Lun, 30 Jun 2025, 11:25
Antes que el calor del dia complique un poco más estar en la playa…
Justo al amanecer, compartir este momento con alguien morboso… y a parte del momento quizá compartir algo más…
A mi també m'agrada anar a la platja aquesta hora, tot i no poder-ho fer regularment, sempre que puc, hi vaig. Normalment a les Filipines-Remolar.
Una vegada, cap a les 7am, jo estava vestit a l'espigó i un home madur que caminava despullat per la platja va apropar-se i es va plantar davant meu, posant-me el seu gros penis davant dels nassos. Vam acabar a les dunes amb més discreció.
Un altre dia, vaig anar encara més d'hora, era de nit i encara no hi havia ningú en aquella part de la platja, vaig despilotar-me i vaig banyar-me al mar. Ja a la tovallola al primer que vaig veure va ser un pescador que tornava cap a casa, em va saludar des de la distància, aixecant el polze de la mà. Uns minuts més tard, ja clarejava i sense que el veiés venir, va aparèixer un home de la meva edat que caminava cap a mi, un paio que estava bastant quadrat i quan el tenia a pocs metres vaig veure que anava tot empalmat, llavors vaig començar a tocar-me per no quedar-me enrere. Vaig incorporar-me i vam masturbar-nos mútuament, tenia una polla encara més grossa que la meva, però no va haver-hi gaire feeling i ens vam acomiadar de seguida.