Busco gent que li agradi i pugui anar a les Filipines-Remolar a primera hora del matí, de 7 a 10, quan encara hi ha poca gent i es pot morbossejar a la platja sense infringir cap prohibició.
No busco quedar amb ningú en concret però sí intentar que es donguin les condicions propícies per trobades casuals.
Filipines-Remolar a primera hora.
Re: Filipines-Remolar a primera hora.
Deixo Telegram per si algú l'interessa acotar la zona:
@HRSCIG
@HRSCIG
Per qui vulgui venir i no conegui la zona:
Sí vas en cotxe, has d'aparcar a l'antic pàrquing de taxis (41.287925,2.053470) i caminar uns 20 minuts per dins l'espai natural del delta del Llobregat, depenent del dia i de l'hora, a un kilòmetre de la platja, has de passar per dins de la caseta d'informació (41.278239,2.063634) i un cop arribat a la platja a la esquerra, direcció el Prat, et queda la platja del Remolar i a la dreta, les Filipines, especialment, la platja de cal francès (41.274815,2.064072), a la dreta del segon espigó, on hi ha més "mamoneo", entrant i sortint de les dunes)
Sí vas en cotxe, has d'aparcar a l'antic pàrquing de taxis (41.287925,2.053470) i caminar uns 20 minuts per dins l'espai natural del delta del Llobregat, depenent del dia i de l'hora, a un kilòmetre de la platja, has de passar per dins de la caseta d'informació (41.278239,2.063634) i un cop arribat a la platja a la esquerra, direcció el Prat, et queda la platja del Remolar i a la dreta, les Filipines, especialment, la platja de cal francès (41.274815,2.064072), a la dreta del segon espigó, on hi ha més "mamoneo", entrant i sortint de les dunes)
Doncs em va sorprendre la poca gent que hi havia a la platja el diumenge pel matí, tot i així hi havia moviment entrant i sortint de les dunes, jo no hi vaig entrar. El més morbós de tot va ser un jove turista alemany que anava begut i dormia la mona al peu de les escales del mirador de cal francès, en una posició no gaire ortodoxa, a l'apropar-me per preguntar-li com es trobava vaig veure-li la tita pel camal del banyador. És curiós que després de veure desenes de polles a la platja, aquella m'excités especialment.
Per la tarda vaig anar a la banda del Remolar, abans d'arribar als espigons, allí vaig liar-me amb un a última hora, no gaire estona perquè vaig haver de marxar.
Per la tarda vaig anar a la banda del Remolar, abans d'arribar als espigons, allí vaig liar-me amb un a última hora, no gaire estona perquè vaig haver de marxar.
Última edición por stranger el Jue, 21 Ago 2025, 22:11, editado 2 veces en total.
Bon pla, la pega d'anar amb cotxe es que l'aparcament està un colló de lluny, i a mi personalment em fa por la zona de les dunes per les multes. Per això m'agrada més l'home mort
Tot i que a les 7am sense gent, no cal amagar-se molt
A veure si algun dia d'aquest faig una incursió
Tens raó, però son només 20 minuts, això sí, a primera hora es fan bé, al tornar smb la calorada és més "durillo", hi ha qui carrega la bici al cotxe i fa aquest últim tram en bici, patinet o altres transports portàtils.sandory escribió: Mar, 12 Ago 2025, 11:47 Bon pla, la pega d'anar amb cotxe es que l'aparcament està un colló de lluny, i a mi personalment em fa por la zona de les dunes per les multes. Per això m'agrada més l'home mort
Jo tampoc he entrat a les dunes aquests dies, ahir em van fer una palla a les 8 a la platja, gairebé tocant al camí de la pineda i més tard, a la punta oriental del remolar, una mamada, també al bell mig de la sorra amb un espectador que es veu que es va escorre mirant-nos
La veritat és que pel matí hi ha molt poca gent.
Ara mateix vaig cap allà
Última edición por stranger el Sab, 16 Ago 2025, 08:39, editado 1 vez en total.
Si, el problema és al tornar, que amb el solet es fa llarg. A la anada, amb l'excitació es fa ràpid 
Hauré de pasar algún Mati a veure si també cau una palleta
Hauré de pasar algún Mati a veure si també cau una palleta
El tercer dia, el mateix tio que m'havia fet una palla el dia anterior em va oferir fer-me un massatge. Li vaig dir que sí. Donava per fet que incloïa un final feliç però també pensava que potser el tio tenia nocions de fisioteràpia, la qual cosa no hagués estat gens malament. Però ell anava a lo que anava, a fotre'm ma per tots els racons, vaig haver de frenar-lo quan volia introduir un ditet pel cul, li vaig demanar que aquella zona només la superfície. De tant en tant havia de parar perquè passava algú per la platja, eren les 11:30h del matí i estavem al bell mig de la platja del Remolar. L'home s'apropava un altre cop i m'embadurnava de crema solar, que feia servir com a lubricant per fer lliscar les seves mans. Al final va concentrar-se en el meu membre, em masturbava enèrgicament i sense pausa, tot el meu cos es tensionava fins que al final em va fer escorrer sobre el meu propi estómac. Va seguir jugant amb les mans sobre meu, escampant tot el meu esperma per tot arreu, volia una segona escorreguda però li vaig dir que era impossible. La veritat és que vaig disfrutar molt. Si l'any que ve ens tornem a veure, ho repetirem.
La setmana va acabar tontejant amb un noi més jove que portava un speedo negre (quan el portava), una tarda a la punta oriental del remolar i el dia següent pel matí, a la platja de cal francès, allí fins i tot vam entrar a les dunes i em va seguir una estona, però tonto de mi, no li vaig fer cas, per timidesa però també pel cansament de la setmana, per les caminades, la pell cremada i les insolacions que arrossegava.
La setmana va acabar tontejant amb un noi més jove que portava un speedo negre (quan el portava), una tarda a la punta oriental del remolar i el dia següent pel matí, a la platja de cal francès, allí fins i tot vam entrar a les dunes i em va seguir una estona, però tonto de mi, no li vaig fer cas, per timidesa però també pel cansament de la setmana, per les caminades, la pell cremada i les insolacions que arrossegava.