Retenció dels rostres per gèneres

Preguntas o dudas relacionadas con el sexo. O simplemente comentar temas que consideras importantes del sexo.
Responder
stranger

Retenció dels rostres per gèneres

Mensaje por stranger »

Fa uns dies vaig parlar 10 minuts amb un noi que no coneixia de res, desprès d'una setmana el vaig veure pel carrer i el vaig reconèixer amb total seguretat. Paral·lelament, vaig tenir una reunió d'una hora amb una noia, que tampoc coneixia de res, i us confesso, que no recordo la seva cara amb massa precisió i dubto molt que la pogués reconèixer si la trobés pel carrer.

Per què passa això? Creieu que la meva condició d'homosexual em fa retenir millor els rostres masculins? O potser és només la meva condició d'home i com passa amb les races, trobes més matisos en els teus semblants?

Us passa el mateix? Teniu alguna opinió al respecte? 😉
jorgina

Re: Retenció dels rostres per gèneres

Mensaje por jorgina »

No crec que la teva condició de homosexual tingui a veure amb aixó. Crec que pots estar més atent i podràs recordar el que calgui. De totes maneres, tens que entendre que l'emoció que ens suposa una circumstància o persona, crea en nosaltres l'impresió que necessitem per recordar alló.

Em fa gràcia que en un espai com aquest poguem tenir una conversa com aquesta.
Es enriquidor i fa que la fredor de totes les relacions es tornin més humanes.
stranger

Re: Retenció dels rostres per gèneres

Mensaje por stranger »

jorgina escribió: Jue, 30 Oct 2025, 22:44 No crec que la teva condició de homosexual tingui a veure amb aixó. Crec que pots estar més atent i podràs recordar el que calgui. De totes maneres, tens que entendre que l'emoció que ens suposa una circumstància o persona, crea en nosaltres l'impresió que necessitem per recordar alló.

Em fa gràcia que en un espai com aquest poguem tenir una conversa com aquesta.
Es enriquidor i fa que la fredor de totes les relacions es tornin més humanes.
Et passa el mateix o distingeixes per igual els dos sexes?

Crec entendre el que dius, no és el gènere com les emocions que et desperta l'altra persona. Però és clar, a un home homosexual sempre li despertà més emocions un altre home, així que potser sí que té a veure amb l'orientació sexual.

Haig de dir que també em passa amb els actors i actrius, sempre recordo més els noms i cares dels actors que de les actrius. En aquest cas també podria ser perquè avui en dia, els homes encara ocupen més quota de pantalla i tenen més papers protagonistes.
Responder

Volver a “Hablemos de Sexo”