ZONAS DE CRUISING
Re: ZONAS DE CRUISING
Hola, alguien conoce algún sitio de cruising en Sant Vicenç dels Horts o muy cerca que esté concurrido?
El puente de Castellbisbal no está muy lejos
Jo m'estava preguntant el mateix. Les alternatives que donava en l'anterior missatge, pels usuaris del cruising de st Pere Màrtir, ja no serveixen. No és només collserola, també qualsevol zona boscosa dels 90 i escaig municipis afectats.recambioinfor escribió: Mar, 09 Dic 2025, 17:29 A donde se puede ir de cruising, con las restricciones?
Jo l'altre dia vaig anar a l'antic pàrquing de taxis i al pàrquing de la platja de la Murtra, la veritat és que estava a tope.
Potser la zona del tanatori de st feliu i la de sota el pont de Castellbisbal també estàn funcionant.
En tot cas, sempre es pot anar als lavabos públics, de l'illa, estació del nord, cc glories, ...
El parquing taxis y el parking platja murta cual es? Esta be?stranger escribió: Jue, 11 Dic 2025, 05:19Jo m'estava preguntant el mateix. Les alternatives que donava en l'anterior missatge, pels usuaris del cruising de st Pere Màrtir, ja no serveixen. No és només collserola, també qualsevol zona boscosa dels 90 i escaig municipis afectats.recambioinfor escribió: Mar, 09 Dic 2025, 17:29 A donde se puede ir de cruising, con las restricciones?
Jo l'altre dia vaig anar a l'antic pàrquing de taxis i al pàrquing de la platja de la Murtra, la veritat és que estava a tope.
Potser la zona del tanatori de st feliu i la de sota el pont de Castellbisbal també estàn funcionant.
En tot cas, sempre es pot anar als lavabos públics, de l'illa, estació del nord, cc glories, ...
Pàrquing taxis (ex-parquing): 41.287884,2.053606Sam2125 escribió: Lun, 15 Dic 2025, 23:57 El parquing taxis y el parking platja murta cual es? Esta be?
Pàrquing platja de la Murtra (o pàrquing de sorra): 41.272268,2.046712
Els dos llocs estàn bé, de fet la mateixa gent que va a un, també prova d'anar a l'altre. És més conegut el de taxis, durant les hores de llum és més discret (te l'edifici abandonat al davant i la caseta a la rotonda, on et pots amagar). Però també es poden fer coses a dins del cotxe, en aquest cas has de ser una mica descarat i apropar-te als cotxes, sobretot quan es fa fosc i no es veu gaire cosa i a la gent li fa vergonya obrir la llum interior del vehicle per mostrar-se una mica als altres hehehe.
*En el pàrquing de taxis s'ha de vigilar perquè a vegades hi ha conductors solitaris que s'esperen allí per anar a recollir algú a l'aeroport.
yo voy al parkin de filipinas y ahora en invierno me despeloto en el coche
el parking de la playa al atardecer es mejor y en este tiuempo hay mas movimiento
Y una chupadita de lujo eh??I 

. Y tanto que se está de coña, tú también estás de coña para comerte enterito, ya me gustaría coincidir contigo y arrodillarme y sentir tus manos en mi nuca y luego me follas bien despacio al principio. Yo maduro pasivo mamón sumiso, buenas tetitas y gustando mucho usar braguitas y medias. Un beso grande en tu capullocebada escribió: Jue, 18 Dic 2025, 16:56
yo voy al medio dia mas morbo y ahora al solecito dentro del coche se esta de coña