ALGUN SITIO PARA PASEAR DESNUDO
Re: ALGUN SITIO PARA PASEAR DESNUDO
Como lo hacemos para quedar
no se ya te digo que no tengo ni dia ni hora fija
supongo que el viernes podre ir
supongo que el viernes podre ir
Sobre que hora
Ok si puedo me acerco y desnudos ...
Ok si puedo me acerco y desnudos ...
Per si t'animes a retransmetre les teves aventures: jo et recomano el web www.cam4.com, et pots registrar anònimament però si vols retransmetre t'has d'identificar amb el dni. Si vols retransmetre des del mòbil (Android) has de baixar-te l'App C4broadcaster.cebada escribió: Lun, 31 Jul 2023, 06:15 jajaja podriem estudia el tema
ja a la tornada de vacances, aqueta setmana no se si podrte escapa algun dia i ja despers marxare de vacances
ostres quant de tempsstranger escribió: Jue, 23 Nov 2023, 07:22Per si t'animes a retransmetre les teves aventures: jo et recomano el web www.cam4.com, et pots registrar anònimament però si vols retransmetre t'has d'identificar amb el dni. Si vols retransmetre des del mòbil (Android) has de baixar-te l'App C4broadcaster.cebada escribió: Lun, 31 Jul 2023, 06:15 jajaja podriem estudia el tema
ja a la tornada de vacances, aqueta setmana no se si podrte escapa algun dia i ja despers marxare de vacances
el problema es qua a la majoria de llocs la cobertura es mol dolenta, sera que vaig a llocs una mica extranys jajjaajj
i a IBB no es poden penja videos
segeixo esperant els teus reptes jajjajajj
al final no viniste jajjaja