Pàrquing terra platja de la Murtra (viladecans)
Pàrquing terra platja de la Murtra (viladecans)
Aquesta tarda he passat per aquí, m'he pujat al cotxe d'una sissy, m'ha fet una bona mamada mentres jo l'introduïa un ditet pel cul. Al final s'ha empastifat la cara amb el meu semen.
El costat dolent ha estat un noi, de cotxe vermell, que ha aparcat al nostre costat i que anava treien el mòbil per gravar, m'ha tallat el rotllo que no vegis.
El costat dolent ha estat un noi, de cotxe vermell, que ha aparcat al nostre costat i que anava treien el mòbil per gravar, m'ha tallat el rotllo que no vegis.
-
Re: Pàrquing terra platja de la Murtra (viladecans)
Son imbeciles la gente con el puto móvil . No le ha dicho nada ?
Vaig pensar de dir-li algo però m'hagués dit que no estava gravant i no hagués pogut fer res. El que vaig fer es demanar-li a la sissy que portés el cotxe a l'altre banda del pàrquing i el tio va abstenir-se de seguir-nos.Torobravo1 escribió: Vie, 17 Ene 2025, 08:58 Son imbeciles la gente con el puto móvil . No le ha dicho nada ?
Però el lloc mola molt i ara amb el fred, poder-ho fer dins del cotxe, és tot un luxe.
stanger ,aquest lloc es tradicionsal parking de les filipines o esta en un altre lloc?
El pàrquing de les filipines és l'antic pàrquing de taxis, aquest és el pàrquing de terra que hi ha al costat d "el mamut", (direcció de la benzinera).wlo43 escribió: Vie, 17 Ene 2025, 15:52 stanger ,aquest lloc es tradicionsal parking de les filipines o esta en un altre lloc?
Buenas. Alguien ahora parking antiguo taxistas de Viladecans. Alguien da rabo para mamar esta noche?
Kik gaelbcn
Telegram @Gaelbcn
Mail gaelbcn77@gmail.com
Kik gaelbcn
Telegram @Gaelbcn
Mail gaelbcn77@gmail.com
ok stranger,merci es el parking que l'estiu cobran oi?
Que es sissy ?stranger escribió: Jue, 16 Ene 2025, 23:17 Aquesta tarda he passat per aquí, m'he pujat al cotxe d'una sissy, m'ha fet una bona mamada mentres jo l'introduïa un ditet pel cul. Al final s'ha empastifat la cara amb el meu semen.
el mejor que te lo puede explicar es stranger..