Algú sap si ha canviat l´area de cruising del park Guell, he anat el dijous pasat i ahir i no he trobat res, solament unes guiris tumbadas a la gespa, eran ja las 8 del vespre! Em sap greu que s´hagi acabat el rotllo o si algú sap si ara es fa en un altre lloc, que ho digui sisplau!
Gràcies
Park Guell
Re: Park Guell
Moltes gràcies mivdro! Si es la mateixa zona de la que parlava, pero res, aquest divendres hi vaig tornar i res de res de res, sols uns quillos fotent-se un porro. Crec que aquesta zona ja ha mort, una llastima perque s'estaba bé...
mivdro escribió:Mira aquest tema, jo sempre aviso allà. Fa poc que hi vaig, però diria que l'àrea és la mateixa. Això sí, no hi ha massa moviment, tot i que sembla que l'últim mes la cosa ha pujat bastant. Ja ho diuen, la primavera la sang altera!paubcn escribió:Algú sap si ha canviat l´area de cruising del park Guell, he anat el dijous pasat i ahir i no he trobat res, solament unes guiris tumbadas a la gespa, eran ja las 8 del vespre! Em sap greu que s´hagi acabat el rotllo o si algú sap si ara es fa en un altre lloc, que ho digui sisplau!
Gràcies
-
Re: Park Guell
Quina es la zona en concret? La de les escales tocant el camp d futbol?
Kik mamonazobcn
28 años fibrado de gym
Guapo, 183
28 años fibrado de gym
Guapo, 183