Busco un abu act
Busco un abu act
Algún abuelo activo que me dé rabo rico? Yo 31 argentino muy pasivo
Re: Busco un abu act
Hola, les zones de cruising estàn plenes d'avis (a mi també m'agraden), si ens dius per on et trobes potser et podrem recomanar algun lloc on anar.Lalo1991 escribió: Vie, 16 Sep 2022, 19:52 Algún abuelo activo que me dé rabo rico? Yo 31 argentino muy pasivo
Dame tu kik o mailLalo1991 escribió: Vie, 16 Sep 2022, 19:52 Algún abuelo activo que me dé rabo rico? Yo 31 argentino muy pasivo
Yo maduro deja tu mail o kikstranger escribió: Vie, 16 Sep 2022, 21:30Hola, les zones de cruising estàn plenes d'avis (a mi també m'agraden), si ens dius per on et trobes potser et podrem recomanar algun lloc on anar.Lalo1991 escribió: Vie, 16 Sep 2022, 19:52 Algún abuelo activo que me dé rabo rico? Yo 31 argentino muy pasivo![]()
Kik lalola19911
Alguna en concret?stranger escribió: Vie, 16 Sep 2022, 21:30Hola, les zones de cruising estàn plenes d'avis (a mi també m'agraden), si ens dius per on et trobes potser et podrem recomanar algun lloc on anar.Lalo1991 escribió: Vie, 16 Sep 2022, 19:52 Algún abuelo activo que me dé rabo rico? Yo 31 argentino muy pasivo![]()
En el goticostranger escribió: Vie, 16 Sep 2022, 21:30Hola, les zones de cruising estàn plenes d'avis (a mi també m'agraden), si ens dius per on et trobes potser et podrem recomanar algun lloc on anar.Lalo1991 escribió: Vie, 16 Sep 2022, 19:52 Algún abuelo activo que me dé rabo rico? Yo 31 argentino muy pasivo![]()
Zona darrera clínica Stauros (Noubarris)
Zona Montigalà
Zona San Pere Màrtir (Esplugues)
Zona parking platja murtra/ parking Filipines (viladecans)
Pel centre no ho tinc gaire controlat però podries anar al mirador del migdia a Montjuïc, a la font del parc de la ciutadella (no hi he anat), lavabos estació del Nord, platja de la Marbella (tampoc hi he estat).