ZONAS DE CRUISING

Zona de cruising provincia Barcelona.
maresme
Mensajes: 283
Registrado: Mar, 15 Sep 2015, 17:50
Ubicación: Comarca del Maresme.
Contactar:

Re: ZONAS DE CRUISING

Mensaje por maresme »

Gràcies stranger!
silvermaresme@yahoo.com
Kik: SilverMaresme
http://memoriasdeunbisexualenelarmario.blogspot.com.es
Casado, 75 años, bisex, 171cm., 90kg., calvo, bigote, gafas.
Avatar de Usuario
cebada
Mensajes: 459
Registrado: Jue, 22 Sep 2022, 18:40

Re: ZONAS DE CRUISING

Mensaje por cebada »

maresme escribió: Mar, 05 Dic 2023, 13:16 Gràcies stranger!
buenos relatos
Avatar de Usuario
cebada
Mensajes: 459
Registrado: Jue, 22 Sep 2022, 18:40

Re: ZONAS DE CRUISING

Mensaje por cebada »

stranger escribió: Mar, 05 Dic 2023, 07:33 També us podeu passar per la zona a la falda de sant Pere màrtir, a Esplugues. 41°23'10.0"N 2°05'36.3"E
A l'hivern baixa una mica l'afluència, però està bé.
mas arriva cerca del club de tenis tienes algunos caminillos que igual me encuetras paseando algun dia
la foto es de retos que me proponia starnger pero hace tiempo que no plantea ninguno jajja

Imagen
stranger
Mensajes: 771
Registrado: Lun, 20 Ene 2020, 15:42

Re: ZONAS DE CRUISING

Mensaje por stranger »

cebada escribió: Mar, 05 Dic 2023, 17:45 mas arriva cerca del club de tenis tienes algunos caminillos que igual me encuetras paseando algun dia
la foto es de retos que me proponia starnger pero hace tiempo que no plantea ninguno jajja
Sí sí, no fa tant d'això, al final ja et proposava llocs que ni jo coneixia presencialment. Si no recordo malament; com a mínim un, no el vas arribar a fer mai, i això que no quedava gaire lluny de la premsa.
Imagen
stranger
Mensajes: 771
Registrado: Lun, 20 Ene 2020, 15:42

Re: ZONAS DE CRUISING

Mensaje por stranger »

És algú de vosaltres? 😍

Imagen

(Vist avui a la zona de Sant Pere Màrtir)
Imagen
Avatar de Usuario
cebada
Mensajes: 459
Registrado: Jue, 22 Sep 2022, 18:40

Re: ZONAS DE CRUISING

Mensaje por cebada »

stranger escribió: Mar, 05 Dic 2023, 21:15
cebada escribió: Mar, 05 Dic 2023, 17:45 mas arriva cerca del club de tenis tienes algunos caminillos que igual me encuetras paseando algun dia
la foto es de retos que me proponia starnger pero hace tiempo que no plantea ninguno jajja
Sí sí, no fa tant d'això, al final ja et proposava llocs que ni jo coneixia presencialment. Si no recordo malament; com a mínim un, no el vas arribar a fer mai, i això que no quedava gaire lluny de la premsa.
jajja ja no recordo
a vera si trobem noves zones
stranger
Mensajes: 771
Registrado: Lun, 20 Ene 2020, 15:42

Re: ZONAS DE CRUISING

Mensaje por stranger »

cebada escribió: Lun, 11 Dic 2023, 15:20 jajja ja no recordo
a vera si trobem noves zones
stranger escribió: Mar, 05 Dic 2023, 21:28 Puig d'Olordra 41°24'44.0"N 2°03'18.0"E
Missió: comprovar si es pot pujar a la torre de vigilància k "kilo". En cas afirmatiu, pujar-hi en pilotes. De no poder ser foto en pilotes amb la torre de fons.
Imagen
maresme
Mensajes: 283
Registrado: Mar, 15 Sep 2015, 17:50
Ubicación: Comarca del Maresme.
Contactar:

Re: ZONAS DE CRUISING

Mensaje por maresme »

stranger escribió: Lun, 04 Dic 2023, 05:49Aquí: 41°23'43.7"N 2°01'55.2"E

Veuràs tios solitaris dins dels cotxes aparcats o caminant per les boreres. Si algú s'endinsa per les canyes és perquè espera que el segueixis.
Moltes gràcies stranger, les coordenades són super exactes!

Avui hi he anat per primera vegada i en la renglera de cotxes aparcats n'hi havia dos amb els conductors, més o menys de la meva edat, a dintre. Un d'ells, com no!, molt interessat en el seu mòbil. Gràcies a les teves indicacions, quan l'altre conductor ha sortit del seu cotxe he actuat com un habitual doncs, com que jo estava més a prop del camí per entrar a les canyes m'hi he endinsat i, efectivament, m'ha seguit.

No ha estat malament, m'hagués agradat més jove però a la meva edat crec que no puc escollir gaire. Quan hem sortit, el conductor de l'altre cotxe seguia tan capficat amb el mòbil com quan he arribat.

Per cert, quan estava voltant veient els cotxes, etc. un camió ha aparcat al davant de la nostra filera de cotxes i m'ha semblat que mirava insistentment. M'hagués agradat comprovar si també hi anava pel mateix que jo, doncs quan he marxat he vist que a la vorera contrària hi havia un camió aparcat amb el conductor a dintre que juraria que era el mateix que s'havia posat en el nostre costat quan he arribat. I m'hagués anat molt bé treure'm el morbo de l'assignatura pendent del camioner. Què hi farem.
silvermaresme@yahoo.com
Kik: SilverMaresme
http://memoriasdeunbisexualenelarmario.blogspot.com.es
Casado, 75 años, bisex, 171cm., 90kg., calvo, bigote, gafas.
Avatar de Usuario
cebada
Mensajes: 459
Registrado: Jue, 22 Sep 2022, 18:40

Re: ZONAS DE CRUISING

Mensaje por cebada »

stranger escribió: Mar, 12 Dic 2023, 15:56
cebada escribió: Lun, 11 Dic 2023, 15:20 jajja ja no recordo
a vera si trobem noves zones
stranger escribió: Mar, 05 Dic 2023, 21:28 Puig d'Olordra 41°24'44.0"N 2°03'18.0"E
Missió: comprovar si es pot pujar a la torre de vigilància k "kilo". En cas afirmatiu, pujar-hi en pilotes. De no poder ser foto en pilotes amb la torre de fons.
siiiiiiiiiiii vaig ana un dia i estava a peta de gent a mes tinc mol tros caminant i no en puc allunya gaire de la furgo
misio fallida jajjajaj
terrassavalles
Mensajes: 70
Registrado: Mar, 21 Abr 2015, 22:48
Contactar:

Re: ZONAS DE CRUISING

Mensaje por terrassavalles »

Hola¡¡¡ por curro voy de vez en cuando por la zona de Igualada, alguna zona donde haya algo de movimiento centro comercial o algo asi, por esta zona, no logro encontrar nada. Se que por el Bruc hay algo, pero no logro dar con el sitio.



Gracias
Responder

Volver a “Barcelona”