La pluja te l'ha posada "morcillona".
ALGUN SITIO PARA PASEAR DESNUDO
Re: ALGUN SITIO PARA PASEAR DESNUDO
Collons cebada! bona tranca. I pel què he vist, també bon culet...
es pot entrar dins de filipines amb cotxe el finde?
En realitat, és el pàrquing de la platja de la Murtra, si pot entrar gratuïtament sempre, exceptuant la temporada d'estiu. El camí de la pineda que va directa a la platja de les Filipines, només és per peatons i bicis (tot l'any) i finalment, l'entrada per la reserva natural remolar-filipines, té un horari de pàrquing molt complicat, jo mai hi he vist cap cotxe aparcat. Hi hauria una última opció, venir caminant des de la platja del Prat, tot i que s'ha de creuar un rierol, que a l'hivern deu ser complicat.
Gracies per la resposta. Ara t' entenc. Crec que vaig una vegada al parking de la Murtra i si , es pot arribar a les filipines pero es un bon tros...
Hi ha gent el finde caminant i buscant lio??...
Hi ha gent el finde caminant i buscant lio??...
Jo crec que a l'hivern la majoria busquem tema al pàrquing mateix. És veritat que sempre hi ha algú que surt del cotxe i enfila el camí cap a la platja de les Filipines i sovint, algú altre que el segueix. Jo ho he fet alguna vegada i no sé exactament on es posa la gent, no és un camí amb gaires amagatalls.
De totes maneres és un lloc on sempre hi trobes algú, el cap de setmana també, tot i que també hi ha més gent aliena al cruising, passejant els gossos, caminant o pescant.
-
Jo vaig estar fa uns dies al parquing i hi havia dos noies menjant dins dels cotxes i uns quants homes buscant, jo al final em va pillar un madur i ens vam mirar mentres ens feiem una palla. Em va agradar molt l ambient a veure si torno aviat
Platja del torn.
Tens 1 hora depenent del lloc que hi estiguis.
Tot garantit i a mes un entorn fantastic.
Tens 1 hora depenent del lloc que hi estiguis.
Tot garantit i a mes un entorn fantastic.