Hola, hi ha un web de cruising molt conegut (www.gays-cruising.com) que té els elements que li falten a aquest fòrum i en canvi no té fòrum. He pensat que seria bona idea combinar-los tots dos.
He vist que alguns usuaris ja ho fan, però estaria bé que ho fes més gent. A part del fòrum, si et registres a l'altre web (no hi tinc cap interès personal ni econòmic ) tindries la possibilitat d'enviar missatges privats, penjar fotos al teu perfil i enllaçar-les aquí al fòrum i fer un mapa dels llocs de cruising que freqüentes.
Per exemple, la foto del meu perfil:
Crec que la interacció i els debats sempre seran per aquí, però val la pena aprofitar els avantatges tècnics d'altres webs.
Si us animeu, poseu-vos el mateix nom als dos llocs i així ens podrem reconèixer.
webs complementaris
-
Re: webs complementaris
Me encanta esa polla ufff!!
-
También pueden buscar en Google los chat de chat chueca Barcelona chat chueca Catalunya Contactos del mismo interés.
También http://theblowers.com/ parece está muy de moda ahora. Mola bastante. Es como sniffies pero, del momento, mas gratis y morboso
-
Gran aporte, yo solo conocía este foro , alguien conoce más ? Sobretodo de Barcelona y alrededores
-
Hola,
Interesante sí yo tampoco las conocía. Gracias.
Interesante sí yo tampoco las conocía. Gracias.
Hi ha una altra cosa interessant dins de www.gays-cruising.com , i és indicar amb el "check-in" (de forma manual, no geolocalitzada) la zona de cruising on estàs, d'aquesta manera tots aquells que tinguin la zona com a preferida, poden veure quanta gent hi ha a cada zona, entrar als perfils d'aquesta gent, veure les seves fotos, edat, rol, altres característiques físiques i fins i tot contactar per chat privat.
Per altra banda té una cosa negativa, un excés de zones de cruising inventades o propostes de zones noves que en opinió meva, desvirtuen la funcionalitat del web. Totes aquestes zones falses es poden denunciar però perquè les eliminin, es necessiten varies denuncies. Estaria bé que entre tots poguessim ordenar-les i fer que el mapa, com a mínim el de la província de Barcelona, fos impecable per trobar bones zones de cruising.
Per altra banda té una cosa negativa, un excés de zones de cruising inventades o propostes de zones noves que en opinió meva, desvirtuen la funcionalitat del web. Totes aquestes zones falses es poden denunciar però perquè les eliminin, es necessiten varies denuncies. Estaria bé que entre tots poguessim ordenar-les i fer que el mapa, com a mínim el de la província de Barcelona, fos impecable per trobar bones zones de cruising.