El rei Melcior 👑

Zona de cruising provincia Barcelona.
Brivon

Re: El rei Melcior 👑

Mensaje por Brivon »

Molt bona aventura. Molt bon relat. Reconec que se m'ha posat morcillona.
stranger

Mensaje por stranger »

Com va sent tradició, aquesta tarda toca anar al parking de la platja a veure si algú del seguici dels reis mags apareix amb ganes de passar una bona estona.
Imagen
cebada

Mensaje por cebada »

yo si puedo me pasare esta mañana
stranger

Mensaje por stranger »

cebada escribió: Vie, 05 Ene 2024, 08:11 yo si puedo me pasare esta mañana
Va, fes un directe a cam4 o Twitter en pilotes des de la platja 😉
Imagen
stranger

Mensaje por stranger »

No vaig dir res en el seu moment, però aquest any 2024 no vaig lligar amb cap rei mag ni ningú del seu seguici i avui he descobert el perquè. El rei Melcior, amb qui vaig coincidir el 2022 al pàrquing de la platja de Viladecans, s'havia perdut a la pineda de Gavà, avui l'he trobat, desorientat entre tanta vegetació. Alt, prim, guapo. Després d'uns minuts de vacil·lació, he anat a trobar-lo, s'havia resguardat dins d'un dels amagatalls de la zona. Quan he arribat, Sa Majestat portava els pantalons i els calçotets a l'altura dels genolls i a l'aixecar la mirada he pogut admirar de nou la seva preciosa i enorme polla, acoixinada i encapçalada per un gran gland rosat. Ensegiida he volgut agafar el seu meravellós membre amb la meva mà i uns segons més tard, ell ha fet el mateix amb el meu. Ens hem masturbat mútuament una estona fins que s'ha decidit a mamar-me-la, he aprofitat per acariciar-li el cul i jugar una mica amb el seu esfinter. Després jo, excepcionalment, li he agraït el gest posant-me a la boca tota aquella bestialitat que li penjava entre les cames.

De totes maneres, us seré sincer, crec que ni ell ni jo teniem el dia, potser pel cansament diari, la rutina del cruising, potser per la globalització, el canvi climàtic i el sistema capitalista, potser les mirades d'un curiós, que rondava pel nostre costat, ens ha tallat el rotllo una mica i veient que la cosa no aniria més enllà, el rei s'ha pujat els pantalons i ha desaparegut pel camí, tot dient: "... hasta luego majo!".
Última edición por stranger el Sab, 10 Feb 2024, 13:41, editado 1 vez en total.
Imagen
maresme
Contactar:

Mensaje por maresme »

Quin rei més campechano!
silvermaresme@yahoo.com
Kik: SilverMaresme
http://memoriasdeunbisexualenelarmario.blogspot.com.es
Casado, 75 años, bisex, 171cm., 90kg., calvo, bigote, gafas.
stranger

Mensaje por stranger »

maresme escribió: Sab, 10 Feb 2024, 12:59 Quin rei més campechano!
:mrgreen:
Imagen
Responder

Volver a “Barcelona”