ZONAS DE CRUISING
-
Re: ZONAS DE CRUISING
Estoy en Santa Coloma de Cervelló, busco un maduro de 50 años para arriba para diversión
¨Hola, yo chico de 39, 163 61k. Serio, discreto, educado. Busco mirones muy maduros (más de 65 años) para exhibirme delante de ellos. En REAL. A tu gusto, me masturbo, poses, juegos de roles, me pongo la ropa que quieras.... Probar situaciones diferentes: en casa, en el coche, en la playa, vestuarios...
Cuando unos policías te cacheen o registren de cruising o en otro sitio, sólo te pueden obligar a desnudarte por completo si previamente consiguen una autorización judicial por escrito.
El Supremo confirma la condena a dos guardias civiles por ordenar "desnudos integrales" en un control de carretera.
Los dos agentes han sido condenados a un año y medio de cárcel y a seis de inhabilitación por tres delitos contra la integridad moral.
https://www.publico.es/sociedad/supremo ... etera.html
El Supremo confirma la condena a dos guardias civiles por ordenar "desnudos integrales" en un control de carretera.
Los dos agentes han sido condenados a un año y medio de cárcel y a seis de inhabilitación por tres delitos contra la integridad moral.
https://www.publico.es/sociedad/supremo ... etera.html
rubiomorbo escribió: ↑Mié, 28 Feb 2024, 01:28Hola! He oído alguna vez la zona de Stauros pero no se sobre qué hora es recomendable pasar.stranger escribió: ↑Mar, 20 Feb 2024, 00:06En aquesta llista trobo a faltar Stauros, Montigalà i la Pineda de Gavà.
Stauros aparca arriba. En la acera. Durante todo 3l dia.
Sin problema
Per cert, aquesta tarda he passat per l'ex-pàrquing de taxis. No hi havia res tallat però les obres comencen a afectar a l'altra banda ( la que encara estava intacta), hi havia una màquina picant l'esfalt dels pàrquings en bateria de l'entrada i altres màquines dins del pàrquing. He girat cua i he marxat, potser no es gaire recomanable en horari laboral, com a mínim durant uns dies.
Y Montigala qué tal?
Fa molt temps que no vaig a cap de les dues zones, però imagino que seguirant funcionant com abans, Stauros era per mi dels millor llocs de BCN, a Montigalà no hi ha tanta gent però l'indret està molt bé.
Com totes les zones boscoses la gent hi va de dia, de 10h a 13h predomini de jubilats i de 16 a quan es fa fosc, predomini de gent una mica més jove de 40 a 60 anys.
Hola, esta tarde voy a la playa del remolar filipines sobre las 16h / 16:30h.
Me encanta que me vean desnudo y me vean masturbándome en la playa, algún mirón se apunta?
Yo chico de 39, 163 61k.
kik: arcade39
telegram: @arcadearcade
correo y skype: starsgoblue2018@gmail.com
Me encanta que me vean desnudo y me vean masturbándome en la playa, algún mirón se apunta?
Yo chico de 39, 163 61k.
- Dragon
- Contactar:
Yo igual voy a las 16:30 aver si tengo tiempo y te veo como te lo haces
Arcade39 escribió: ↑Mié, 10 Abr 2024, 11:15 Hola, esta tarde voy a la playa del remolar filipines sobre las 16h / 16:30h.
Yo chico de 39, 163 61k.
Com va anar? Com està l'ambient? Amb aquest bon temps hi aniria cada dia però fins el dissabte 27 no hi podré anar.
Avui he vist que han repintat de taronja les places d'aparcament del carrer del castell de les tenebres, on s'aparca per anar a la pineda de Gavà, sembla que aviat serà de pagament
-
Una pena, no tardarán en poner las máquinas tragaperras...
Por cierto, la linea naranja que significa, solo residentes?