Parc de Can Rigal (Hospitalet)

Zona de cruising provincia Barcelona.
Responder
stranger
Mensajes: 762
Registrado: Lun, 20 Ene 2020, 15:42

Parc de Can Rigal (Hospitalet)

Mensaje por stranger »

Crec que no és una zona de cruising però com que està al costat d'una, en aquest parc s'hi pot lligar molt 😋, sobretot a la zona de les màquines per fer exercici. Els dies laborables, cap a les 16h, hi ha un home que si et veu donant voltes per alli i mirant-lo de tant en tant, ell busca un lloc discret per ensenyar-te el pollón pel camal del seu pantaló curt, n'hi ha un altre, que si veu que el mires, et seguirà fins el cotxe per mamar-te-la.

Fa dos caps de setmana també hi vaig anar, el cap de setmana tot canvia, l'ambient del parc és més familiar i s'ha de vigilar, aquell dia vaig veure a un home estirat a la gespa, vaig seure a prop i només amb les mirades ja ens vam entendre, tot i que quan va venir al cotxe, jo volia una cosa ràpida i ell semblava que m'anava a convidar a sopar 😂
Imagen
BCN3
Mensajes: 109
Registrado: Jue, 14 Ago 2014, 19:55

Re: Parc de Can Rigal (Hospitalet)

Mensaje por BCN3 »

Creo que no es de cruising, pero ese parque es una zona perfecta. Al lado de que zona de cruising está?
Private
Mensajes: 1802
Registrado: Vie, 10 Ago 2018, 17:48

Re: Parc de Can Rigal (Hospitalet)

Mensaje por Private »

Estaría bien ir un día por la noche o es peligroso?
stranger
Mensajes: 762
Registrado: Lun, 20 Ene 2020, 15:42

Re: Parc de Can Rigal (Hospitalet)

Mensaje por stranger »

BCN3 escribió: Sab, 27 Jul 2024, 21:18 Creo que no es de cruising, pero ese parque es una zona perfecta. Al lado de que zona de cruising está?
L'avinguda Manuel Azaña és una zona de cruising, pots veure paios passejant per la vorera i altres asseguts als bancs. Un cop fet el primer contacte, es pot buscar un lloc discret als descampats de la zona, també a la zona d'esbarzers que separa l'empresa l'elèctrica del carrer (veuràs que hi ha algun forat a la tanca per poder passar) o sempre pots convidar a l'altre a pujar al cotxe.

Per la nit i van les putes i als caps de setmana s'organitzen molts "botellones" per la tarda a una de les esplanades.
Imagen
Responder

Volver a “Barcelona”