Pakistanis Barcelona

Zona de cruising provincia Barcelona.
Noname
Mensajes: 19
Registrado: Sab, 13 Jul 2024, 21:41

Re: Pakistanis Barcelona

Mensaje por Noname »

Ya, pero si hemos de ir buscando peluquerías en el Raval con la de pakis que hay en el barrio, puede ser una tarea bastante laboriosa.... Jejeje
antonio
Mensajes: 132
Registrado: Dom, 10 Mar 2024, 16:26

Re: Pakistanis Barcelona

Mensaje por antonio »

Busco peluquero que me cobre solo por el corte de pelo y mientras me corta el pelo me rose su polla dura por mi y después de rosame con su polla se la tocó y Podemos pasala bien rico 😋 correo morenazo_besame@hotmail.com quien esté interesado y ante todo higienes
wlo43
Mensajes: 751
Registrado: Lun, 28 Sep 2020, 14:59

Re: Pakistanis Barcelona

Mensaje por wlo43 »

noname la pelu donde estuve es en la calle joaquin costa cerca de c.tigre...
Noname
Mensajes: 19
Registrado: Sab, 13 Jul 2024, 21:41

Re: Pakistanis Barcelona

Mensaje por Noname »

Gracias!!!. Iré a investigar.... Jejeje
perrapasiva
Mensajes: 572
Registrado: Dom, 01 Feb 2015, 18:43

Re: Pakistanis Barcelona

Mensaje por perrapasiva »

wlo43 escribió: Vie, 02 Ago 2024, 14:27 noname la pelu donde estuve es en la calle joaquin costa cerca de c.tigre...
Con el chaval joven?
wlo43
Mensajes: 751
Registrado: Lun, 28 Sep 2020, 14:59

Re: Pakistanis Barcelona

Mensaje por wlo43 »

era de mediana edad
antonio
Mensajes: 132
Registrado: Dom, 10 Mar 2024, 16:26

Re: Pakistanis Barcelona

Mensaje por antonio »

Doy 50 euro a cubano que me der polla ahora y pasala rico y me folle el culo que sea joven mi kik es pedro2000000 te espero soy de prat
Avatar de Usuario
carlos49
Mensajes: 75
Registrado: Mié, 18 May 2016, 11:02
Ubicación: bcn ciudad

Re: Pakistanis Barcelona

Mensaje por carlos49 »

yo prefiero los pakis que son maduros y los mayores... te dan rabo a saco por todos lados y son velludos mmmm
stranger
Mensajes: 774
Registrado: Lun, 20 Ene 2020, 15:42

Re: Pakistanis Barcelona

Mensaje por stranger »

El diumenge vaig anar a la desembocadura del Besòs, encara no havia descobert la zona de cruising (primera vegada que hi anava) que vaig veure un grup d'uns deu pakistanesos a l'espigó, vaig pensar que era el seu punt de trobada i no vaig creure que busquessin tema. De sobte en vaig veure sortir un d'una zona amb més vegetació i que sospitava que podia ser la zona de cruising, i es va dirigir cap a l'espigó amb els altres, això em va fer pensar que tot aquell grup de pakistanesos coneix la zona de cruising i no se n'amaguen.

Llavors vaig baixar per la rampa que porta a la platja (espigó) però també a la zona de cruising (passant per sota d'una tanca blanca que barra el pas). De seguida vaig trobar un caminet estret que travessa les canyes i et porta a una espècie de parc temàtic del cruising, el lloc és espectacular, un laberint de túnels on perdre't i deixar-te anar, des de la desembocadura fins a les vies del tren. Durant la poca estona que hi vaig estar vaig creuar-me amb 9 o 10 paios, la majoria blancs de diverses edats, però també algun africà, sud-americà i pakistanesos joves, dels que no porten túnica (no com el que havia vist sortir de la zona, ni com els de l'espigó, que tots anaven amb aquesta vestimenta).

En definitiva, no vaig fer res, però la zona és fantàstica (llàstima que em queda lluny) però si voleu trobar pakistanesos, jo crec que és on heu d'anar.
Imagen
Vitruvius
Mensajes: 98
Registrado: Mié, 28 Dic 2022, 21:10

Re: Pakistanis Barcelona

Mensaje por Vitruvius »

stranger escribió: Jue, 12 Sep 2024, 07:21 El diumenge vaig anar a la desembocadura del Besòs, encara no havia descobert la zona de cruising (primera vegada que hi anava) que vaig veure un grup d'uns deu pakistanesos a l'espigó, vaig pensar que era el seu punt de trobada i no vaig creure que busquessin tema. De sobte en vaig veure sortir un d'una zona amb més vegetació i que sospitava que podia ser la zona de cruising, i es va dirigir cap a l'espigó amb els altres, això em va fer pensar que tot aquell grup de pakistanesos coneix la zona de cruising i no se n'amaguen.

Llavors vaig baixar per la rampa que porta a la platja (espigó) però també a la zona de cruising (passant per sota d'una tanca blanca que barra el pas). De seguida vaig trobar un caminet estret que travessa les canyes i et porta a una espècie de parc temàtic del cruising, el lloc és espectacular, un laberint de túnels on perdre't i deixar-te anar, des de la desembocadura fins a les vies del tren. Durant la poca estona que hi vaig estar vaig creuar-me amb 9 o 10 paios, la majoria blancs de diverses edats, però també algun africà, sud-americà i pakistanesos joves, dels que no porten túnica (no com el que havia vist sortir de la zona, ni com els de l'espigó, que tots anaven amb aquesta vestimenta).

En definitiva, no vaig fer res, però la zona és fantàstica (llàstima que em queda lluny) però si voleu trobar pakistanesos, jo crec que és on heu d'anar.
Quina bona pinta que té tot això que dius, no?
M'estàn entrant ganes de anar a donar una ullada, aviam si m'emporto algo a la boca.
Responder

Volver a “Barcelona”