Pakistanis Barcelona
Re: Pakistanis Barcelona
gracies stranger,no coneixia aquesta zona..Conec el de les tres ximeneies de st.adria
Ei Stranger! Cap a quina hora hi vas anar? És una zona que quan es fa fosc no em fa massa bona pinta… Merci per la info!stranger escribió: ↑Jue, 12 Sep 2024, 07:21 El diumenge vaig anar a la desembocadura del Besòs, encara no havia descobert la zona de cruising (primera vegada que hi anava) que vaig veure un grup d'uns deu pakistanesos a l'espigó, vaig pensar que era el seu punt de trobada i no vaig creure que busquessin tema. De sobte en vaig veure sortir un d'una zona amb més vegetació i que sospitava que podia ser la zona de cruising, i es va dirigir cap a l'espigó amb els altres, això em va fer pensar que tot aquell grup de pakistanesos coneix la zona de cruising i no se n'amaguen.
Llavors vaig baixar per la rampa que porta a la platja (espigó) però també a la zona de cruising (passant per sota d'una tanca blanca que barra el pas). De seguida vaig trobar un caminet estret que travessa les canyes i et porta a una espècie de parc temàtic del cruising, el lloc és espectacular, un laberint de túnels on perdre't i deixar-te anar, des de la desembocadura fins a les vies del tren. Durant la poca estona que hi vaig estar vaig creuar-me amb 9 o 10 paios, la majoria blancs de diverses edats, però també algun africà, sud-americà i pakistanesos joves, dels que no porten túnica (no com el que havia vist sortir de la zona, ni com els de l'espigó, que tots anaven amb aquesta vestimenta).
En definitiva, no vaig fer res, però la zona és fantàstica (llàstima que em queda lluny) però si voleu trobar pakistanesos, jo crec que és on heu d'anar.
Ja, jo vaig anar cap a les 16:30h i no vaig trobar-me ningú amb males pintes, gent normal, de totes maneres no vagis amb el Rolex .
vaig anar unas tarda,eram tres i varem fer un trio en un dels tunels....fantastics perque els paquistanis genen bones po!les i tenen moltes ganes .
Buenas! Dónde queda exactamente esta zona que comentáis del besos? Por dónde se accede? Me gustaría ir a ver si encuentro algún paki con ganas
desde donde se accede a esta zona que comentas? Es lado Barcelona o del lado de sant Adrià?stranger escribió: ↑Jue, 12 Sep 2024, 07:21 El diumenge vaig anar a la desembocadura del Besòs, encara no havia descobert la zona de cruising (primera vegada que hi anava) que vaig veure un grup d'uns deu pakistanesos a l'espigó, vaig pensar que era el seu punt de trobada i no vaig creure que busquessin tema. De sobte en vaig veure sortir un d'una zona amb més vegetació i que sospitava que podia ser la zona de cruising, i es va dirigir cap a l'espigó amb els altres, això em va fer pensar que tot aquell grup de pakistanesos coneix la zona de cruising i no se n'amaguen.
Llavors vaig baixar per la rampa que porta a la platja (espigó) però també a la zona de cruising (passant per sota d'una tanca blanca que barra el pas). De seguida vaig trobar un caminet estret que travessa les canyes i et porta a una espècie de parc temàtic del cruising, el lloc és espectacular, un laberint de túnels on perdre't i deixar-te anar, des de la desembocadura fins a les vies del tren. Durant la poca estona que hi vaig estar vaig creuar-me amb 9 o 10 paios, la majoria blancs de diverses edats, però també algun africà, sud-americà i pakistanesos joves, dels que no porten túnica (no com el que havia vist sortir de la zona, ni com els de l'espigó, que tots anaven amb aquesta vestimenta).
En definitiva, no vaig fer res, però la zona és fantàstica (llàstima que em queda lluny) però si voleu trobar pakistanesos, jo crec que és on heu d'anar.
Alguno para ir al Besós esta noche en busca de pakis/árabes? Mejor si es con coche. Agregad kik xnimm
Per aquesta rampa: 41.421182,2.232494 (enganxa les coordenades a google o google maps), has de passar per sota d'una barrera blanca que hi ha (no té cap dificultat), el pas no està prohibit de fet vas a parar a l'extrem final del GR2 (rutes per fer a peu o bici), si camines 4 passes, direcció muntanya, de seguida veuràs, a mà esquerra, un caminet que travessa les canyes i ja estaràs a la zona de cruising
1 pàrquing
2 barrera blanca
3 zona de cruising més boscosa
4 zona de cruising de canyes que arriba fins a les vies del tren.
(Aproximadament, només hi he estat una vegada)
S'hi pot accedir per altres llocs, hi ha una entrada al GR més al nord (i és la que et suggereix google maps)
Súper útil i pràctic aquest comentari amb mapa a peova de tontos. Merci!stranger escribió: ↑Sab, 28 Sep 2024, 08:27Per aquesta rampa: 41.421182,2.232494 (enganxa les coordenades a google o google maps), has de passar per sota d'una barrera blanca que hi ha (no té cap dificultat), el pas no està prohibit de fet vas a parar a l'extrem final del GR2 (rutes per fer a peu o bici), si camines 4 passes, direcció muntanya, de seguida veuràs, a mà esquerra, un caminet que travessa les canyes i ja estaràs a la zona de cruising
1 pàrquing
2 barrera blanca
3 zona de cruising més boscosa
4 zona de cruising de canyes que arriba fins a les vies del tren.
(Aproximadament, només hi he estat una vegada)
S'hi pot accedir per altres llocs, hi ha una entrada al GR més al nord (i és la que et suggereix google maps)
Segurament m'acosti aquesta tarda a donar una ullada, a veure si hi ha moviment i aliment.
Ja ens explicaràs l'experiència