Sant Pere màrtir
-
Sant Pere màrtir
Alguno con ganas de morbo por la zona?
-
-
Re: Sant Pere màrtir
Ja he vist en un altre post la zona. Gràcies.
Un pregunta stranger, tens perfil a gays-cruising.com? M agradaria contactar per allà. Jo Bimarried78.
Un pregunta stranger, tens perfil a gays-cruising.com? M agradaria contactar per allà. Jo Bimarried78.
45a - 180 - 85kg - casado
-
Mañana viernes si el tiempo lo permite y me puedo escapar a las 9 de la mañana, subiré andando del mirador del depósito de agua finetrelles. Alguien a esa hora por la zona.
KIK juangarciabarna
En tenia un però el vaig eliminar fa uns mesos, ja t'avisaré si em registro una altra vegada.Bimarried80 escribió: ↑Mié, 02 Oct 2024, 17:14 Ja he vist en un altre post la zona. Gràcies.
Avui m'ha passat una cosa estranya per aquesta zona. Eren les 17 h i jo estava acomiadant-me d'un bon amic. Ens trobàvem bastant lluny del punt neuràlgic de la zona de cruising, en una zona boscosa a l'altra banda del camí principal. Pel camí principal hi passejava força gent avui, de fet aquesta tarda hi havia molta gent per tot arreu de la muntanya, gairebé ens enganxen dues vegades en plena acció. Des del camí principal, a uns trenta metres de nosaltres, he vist a un home barbut, que ens mirava molt fixament, m'ha semblat que passejava un gos i he pensat que podria ser un veí, però de seguida l'home, d'uns 40/50 anys, ha vingut cap a nosaltres de manera molt decidida, gairebé com si ens conegués i ens vingués a dir alguna cosa. He cridat al meu amic perquè sortíssim d'allí per un altre camí i no creuar-nos amb aquell home. No penseu que tenia una pinta rara, era ben normal, però jo no l'havia vist mai per allí i m'ha semblat estrany que conegués tan bé la zona. Quan ja marxàvem l'hem vist arribar, segurament només buscava rotllo i ha vist a tres paios pul·lulant pel mig del bosc (hi havia un tercer buscant espàrrecs) i ha vingut a comprovar si la zona de cruising era per allà.
No ha passat res més, però m'ha quedat la curiositat de saber qui era aquest home i que buscava.
Alguien por aqui?
Al final vaig tenir un imprevist i no vaig poder-hi anar, ho sento.
Sempre que hi vaig estic en aquestes coordenades 41.386108,2.093522
Avui hi tornaré però encara no sé a quina hora, abans que es faci de nit.