Chica buena quiere ser mala

Sección donde podrás compartir tus fantasías sexuales.
stranger

Re: Chica buena quiere ser mala

Mensaje por stranger »

wlo43 escribió: Sab, 23 Nov 2024, 15:05 tienes razon anna pero por tus comentarios daba por hecho que te gustaria .
És fake Wio, no deixis que et prenguin el pèl, en tealb i la suposada Anna son la mateixa persona, escriuen igual i el detall d'acabar les frases amb punts suspensius, és definitiu. Tampoc van donar-se una forma de contacte per poder quedar. Gent que s'avorreix.
Imagen
Tealb

Mensaje por Tealb »

Hola Stranger,
Amb tot el respecte per un usuari amb tanta experiencia en el foro com ets tu, aquest cop t’he de dir que el que dius no es correte.
Per sort he pogut coneixer a l’Anna i he de dir que es una persona molt amable i no som pas la mateixa persona.
Ets lliure de creure el que vulguis i ja et dic que intenció de pendre el pel no en tinc pas i juraria que l’Anna tampoc.
stranger

Mensaje por stranger »

Tealb escribió: Sab, 23 Nov 2024, 18:24 Hola Stranger,
Amb tot el respecte per un usuari amb tanta experiencia en el foro com ets tu, aquest cop t’he de dir que el que dius no es correte.
Per sort he pogut coneixer a l’Anna i he de dir que es una persona molt amable i no som pas la mateixa persona.
Ets lliure de creure el que vulguis i ja et dic que intenció de pendre el pel no en tinc pas i juraria que l’Anna tampoc.
Hola Tealb, 😂
No cola, i tranquil que ho dic amb el to més amable possible, fins i tot em sembla una cosa divertida i la veritat és que no em molesta gens ni mica. Jo soc gai, m'és igual si hi ha o no una tia per aquí.

Però les evidències són clares, no només no has pogut explicar com vas poder quedar amb l'"Anna" sense enviar-li cap missatge. També hi ha els detalls dels missatges dels dos usuaris, mirant els teus últims missatges encara he pogut veure una altra coincidència; als punts suspensius al final dels paràgrafs, ara hi podem afegir la doble interrogació. 🤪
Anna escribió: Vie, 22 Nov 2024, 22:28 Wlo igual deberias preguntarme a mi si quiero quedar contigo no?algo tendré que decir digo yo....
Anna escribió: Sab, 23 Nov 2024, 17:01 Es un poco pretencioso por tu parte, no crees??

Tealb escribió: Dom, 04 Ago 2024, 08:23 Recientemente han reformado los vestuarios y ahora las duchas son individuales con puerta… una buena opción es usar alguna ducha del final con la puerta abierta…
Tealb escribió: Mié, 28 Ago 2024, 15:14 Alguien para paja en la zona??
Imagen
Tealb

Mensaje por Tealb »

No es que tingui gaire ganes d’entrar en polèmiques ni crec que hagi de justificar res.
L’Anna va deixar forma de contacte i va ser la manera de poder quedar.
No trobaria correcte difondre mes detalls tal com van demanar per aquí simplement per respecte.
Trobo curios el teu analisi del missatges, continuo creient que ets lliure de pensar el que vulguis, suposo que analitzan els milers de missatges que hi ha al foro es poden trobar patrons en molts casos.
Pel que sembla digui el digui tu ja tens la teva idea i ets ben lliure de tenir-la i benvinguda sigui.
Anna

Mensaje por Anna »

Hola!!! Vaya la que se ha liado...(Ya no sé si poner muchos signos de puntuación o no por miedo que os penseis que soy otra persona...)
En fin os cuento un poco, aunque nose ya ni si me vais a creer o os mereceis ninguna explicación peeero, ahi va. Entre aqui por recomendación de un amigo gay como algo divertido y para salir de mi monotonia conyugal, deje mi correo para que me contactara la gente porque no tengo kik y alli me escribió(entre muchos otros) Tealb. Fuimos hablando por correo hasta que le di mi telegram, y de ahi quedamos. (Y pasamos un rato genial)
Por lo que veo, doy gracias por haber quedado con él y no con el investigador privado o los que presionan...
Siento ir mas lenta de lo que vais la mayoria en este foro y que necesite algo de confianza para poder quedar, peeero, así soy.
No tengo porque engañaros ni nada parecido, ya vosotros sois libres de pensar lo que querais... Haceros mas pajas y follar mas a ver si se os despeja la mente porque lo de ser detectives no se os está dando nada bien...
Tealb vuelvo a decir que gracias y siento haberte metido en este follón :lol: otro dia avisame de como puntuar para no liarla!
Heterodomi

Mensaje por Heterodomi »

No me interesa ponerme en contexto ni nada porque el tema va un poco largo, por si sigues buscando soy joven delgado dominicano por bcn centro.
stranger

Mensaje por stranger »

Tealb escribió: Sab, 23 Nov 2024, 22:06 No es que tingui gaire ganes d’entrar en polèmiques ni crec que hagi de justificar res.
L’Anna va deixar forma de contacte i va ser la manera de poder quedar.
No trobaria correcte difondre mes detalls tal com van demanar per aquí simplement per respecte.
Trobo curios el teu analisi del missatges, continuo creient que ets lliure de pensar el que vulguis, suposo que analitzan els milers de missatges que hi ha al foro es poden trobar patrons en molts casos.
Pel que sembla digui el digui tu ja tens la teva idea i ets ben lliure de tenir-la i benvinguda sigui.
Ok, ara veig que hi ha dos temes iguals a "fantasías sexuales" i a "relatos eróticos", en aquest últim sí que es va donar un email de contacte. Reconec que ara no sé què pensar, però el dubte continua sobrevolant 😉

PD: Que quedi clar que jo no et demanava cap justificació, ni detalls de cap mena.

PD2: no cal llegir milers de missatges, llegint-ne per sobre 4 o 5 ja trobes bastantes coincidències.
Imagen
Responder

Volver a “Fantasías sexuales”